Opłaty w związku z użytkowaniem działki, obowiązujące w w ROD „SZAROTKA”.
Opłaty w związku z użytkowaniem działki są ustalane w formie uchwały walnego
zebrania corocznie. Działkowiec otrzymuje indywidualny rachunek osobiście lub
drogą elektroniczną za wnioskiem.
Termin dokonania opłat w związku z użytkowaniem działki upływa z dniem 31 maja każdego roku.
Opłaty należy regulować na konto bankowe Ogrodu:
BGŻ BNP PARIBAS o/Ruda Śląska
Nr konta: 41 1600 1462 1818 2762 0000 0001
Nowi członkowie Ogrodu wnoszą jednorazowo opłatę:
– wpisową w kwocie 500zł; składkę członkowską w kwocie 6 zł oraz podwyższoną opłatę ogrodową w kwocie 735,79zł.
Użyczenie sal
Rezerwację sali na przyjęcia należy dokonać osobiście w biurze Zarządu.
Natomiast uzgodnienie wolnego terminu można dokonać u Opiekuna Sali w dni dyżuru biura Zarządu osobiście lub telefonicznie pod numerem biura Zarządu: 32 2443 201